Tussenpersoon of bank

Ben jij op zoek naar één bureau voor al jouw taxatieopdrachten in Nederland?

Wij hebben veel ervaring met het professionele intermediair. Of je nu hypotheekspecialist, assurantietussenpersoon of Bijzonder Beheer medewerker bent, wij spreken jouw taal.

Video afspelen
In deze video leg ik je graag uit hoe je kunt samenwerken met NTS!
Evert-Jan Geertsma
CEO van NTS

Meer dan 400+ bedrijven vertouwen in onze diensten

De voordelen van met NTS werken

Video afspelen
Op één plek heb ik al mijn taxaties geregeld. Als iets vertraagt dan kan NTS dat mooi voor mij oppakken.
Bob Rokebrand
Zelfverzekerd
Video afspelen
Wat ik fijn vind van de samenwerking van NTS is dat ze altijd goed bereikbaar zijn.
Edmond Verhelst
Steenrijk Hypotheek

Hoe werkt het?

Starten is zo gedaan!

1. Aanmeldformulier invullen

Vul het aanmeldformulier in om je aan te melden.

2. Kennismakingsgesprek

Na aanmelding nemen wij contact met je op voor een kennismakingsgesprek.

1. Accountactivatie

Na het kennismakingsgesprek activeren wij je account.

Welke diensten biedt NTS

Bij Nationale Taxatie Service (NTS) bieden we een uitgebreid pakket aan diensten om u te ontzorgen. Ontdek hieronder hoe wij u kunnen helpen.

Hoe werkt het?

Als tussenpersoon samenwerken met NTS

1. Aanvraag indienen:

•  Via NTS-systeem

Dien een taxatieaanvraag in via je persoonlijke inloggegevens in het NTS-systeem.

•  Aanvragen via Adviesbox

Als je met Adviesbox werkt, kun je ook vanuit Adviesbox aanvragen naar NTS sturen.

•  Alternatieve aanvraagmethoden

Je kunt een taxatie ook aanvragen per e-mail (info@dnts.nl) of telefonisch (+31 (026) 352 88 40).

2. Aanmeldformulier invullen

Na ontvangst van de aanvraag wordt deze bevestigd en na akkoord van de klant toegewezen aan een taxateur.

3. Rapportage en goedkeuring

De taxatie wordt na opname afgerond en na goedkeuring door het NWWI per e-mail naar jou en/of de klant gestuurd.

4. Facturatie

Facturen worden naar keuze naar jou, de klant, en/of de notaris gemaild.

Heb je nog vragen?

Ons team staat je graag tewoord. Plan een belafspraak met een van onze medewerkers en stel al je vragen!

Aanmelden als
Tussenpersoon of Bank

Na aanmelding nemen wij contact met je op voor een kennismakingsgesprek.

Veel gestelde vragen

Wil je meer weten over onze taxatiedienstverlening? Lees dan eens de veelgestelde de veelgestelde vragen, chat of bel +31 (026) 352 88 40. We helpen je graag verder!

Waarom wil ik samenwerken met NTS?
NTS biedt als grootste taxatiepartij in Nederland een zeer betrouwbare en aantrekkelijke dienstverlening voor hypotheekadviseurs en banken. Eén loket, expertise, scherpe prijzen, vlotte doorlooptijden en het persoonlijke contact met de vastgoedprofessionals van NTS zorgen voor een prettige en structurele samenwerking.
Wij werken samen op basis van een (tussenpersonen-) overeenkomst. We maken met jou afspraken over het tarief, eventuele bemiddelingskosten, service level agreement en de financiële afhandeling per rekening courant. De rekening courant wordt op iedere laatste dag van de maand opgesteld en op de eerst volgende werkdag uitbetaald.

NTS biedt de Calcasa Desktop Taxatie aan. Mocht de desktop niet kunnen worden uitgevoerd kan je deze eenvoudig omzetten naar een taxatieaanvraag.

Je kunt aanvragen bij NTS op verschillende manieren doen: via het NTS systeem, via Adviesbox of per email of telefoon. Na ontvangst van de aanvraag zorgen wij dat de klant de opdracht bevestigt. Na de taxatie ontvangen de klant en jij het rapport en de factuur.

NTS werkt volgens de EVS-regels. Het proces van gegevensverwerking is AVG-proof. NTS laat haar taxaties standaard valideren door het Nederlands Woning Waarde Instituut (NWWI). Hierdoor worden de NTS taxatierapporten geaccepteerd door alle Nederlandse hypotheekverstrekkers en Nationale Hypotheek Garantie (NHG).

De accountmanagers van NTS zijn Sofie en Noor. Ze willen jou graag alles vertellen over de dienstverlening van NTS. Dus als je meer wilt weten bel, chat of mail ons, of vul het contactformulier in dan nemen zij z.s.m. contact met jou op.